چرا لوپوس نفریت بیماران دارای درد پا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا لوپوس نفریت بیماران دارای درد پا

چرا بیمار نفریت لوپوس پا درد داشته باشد؟ شما می دانید، نفریت لوپوس با اختلال سیستم ایمنی مرتبط است. با پیشرفت این بیماری، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت، پس از آن یک سری از علائم رخ می دهد، و پا درد یکی از علائم رایج این بیماری است.
علل فوت درد در نفریت لوپوس چه هستند؟
1. آرتروز یا نقرس
نفریت لوپوس از SLE، که همچنین می تواند بسیاری از ارگان های دیگر حمله شده است. با تشدید این بیماری کلیه، مفصل است به احتمال زیاد در این بیماری نقش داشته باشد. دلیل این است که کلیه ها اختلال قادر به حذف اسید اوریک به طور کامل. تجمع اسید اوریک می تواند ورم مفاصل و نقرس را وادار به راحتی، بنابراین بیماران ممکن است پا درد داشته باشد.
2. پا تورم
به طور کلی، تورم دردناک نیست، اما در موارد شدید، تورم علل گردش خون ضعیف است که خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. اگر بیماران پیدا احتباس مایعات در پای خود، آنها باید برخی از روش های درمانی را به راحتی این مشکل.
عدم تعادل الکترولیت 3.
علاوه بر پاکسازی خون، حفظ تعادل الکترولیت دیگر عملکرد کلیه است. وقتی کلیه ها قادر به کار به طور معمول، تعادل الکترولیتی می شود به راحتی نابود شده است. سپس، سطح پایین کلسیم، سطح فسفر بالا و سطح پتاسیم بالا ممکن است به علل فوت درد برای بیماران نفریت لوپوس.
در حال حاضر، ما می توانیم علت تغییرات پا درد از فردی به فرد می دانند. اگر بیماران می خواهند به راحتی پا درد خود، آنها باید در وحله اول پیدا کردن علت فوت درد خود را. مسئول درمان باعث می شود که بیماران به طور موثر از شر این مشکلات.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفریت لوپوس، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا با دکتر خود را بر روی واتساپ / وایبر، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: